Автор(и) |
Шекспір Вільям
|
Дата прем'єри | 2016-03-27 |
Кількість дій | 2 |
Жанр | хроніки Утрати |
Мова вистави | українська |
Театр | Львівський академічний театр імені Леся Курбаса |
Місто | Львів |
Участь у фестивалях | Проект реалізовано за підтримки Британської Ради в Україні у співпраці з Мистецькою майстернею «Драбина» та є частиною глобальної кампанії з нагоди 400-ї річниці смерті Шекспіра «Shakespeare Lives» |
Режисура |
Худзик Євген |
Простір і костюми |
Вонґ Мінґлу |
Співоча палітра |
Рачинська Мирослава |
Хореографія |
Збєря Нінель |
Переклад з англійської |
Коптілов Віктор |
Кронос, Старий пастух |
Стефан Олег |
Леонт |
Онещак Олег Козак Андрій |
Герміона |
Ґорґішелі Тамара Рачинська Мирослава |
Поліксен |
Береза Микола |
Камілло, Антігон |
Колісник Василь |
Поліна |
Рибка-Пархоменко Наталія Цимбаліст Оксана |
Утрата |
Козакевич Оксана Котеленець Валерія |
Мамілій, Флорізель |
Петрук Андрій Свіжінський Марко |
У життях людей і країн поняття історія, казка, хроніка, інтерпритація можуть переплітатися так тісно, що відділити одне від іншого стає неможливо. І навіть наближення фіналів не примушує вузли розплутуватися, бо в часу немає кінця, є лише пункти у яких змінюються дискурси і контексти.
Теми ревнощів, становища жінки в суспільстві, класових розмежувань і беззаперечного всевладдя монархів, які Шекспір порушив у контексті історії королівської сім’ї зі Сицилії, режисер переносить на історію України. В образі королівської доньки Утрати, яку батьківська помилка прирікає на довгі роки життя в пастушій оселі, творці вистави зображають долю нашої країни в історичному зрізі: від Княжої доби до сьогодення. Чи здатні ті, в чиїх руках державна влада повернути країні втрачене становище та ідентичність, яка в цьому роль народу і одинокого героя? З цими питаннями звертаються до себе і публіки курбасівці.