Автор(и) |
Гольдоні Карло
Колкер Олександр Воробйов Володимир Рижов Кім |
Дата прем'єри | 2017-02-24 |
Кількість дій | 2 |
Жанр | мюзикл |
Мова вистави | українська |
Театр | Національний академічний український драматичний театр ім. Марії Заньковецької |
Місто | Львів |
Режисер-постановник |
Ревкевич Богдан |
Художниця-постановниця |
Макар Віолетта |
Аранжування |
Сегін Богдан |
Диригент |
Мочурад Богдан |
Хореографиня |
Балаян Олена |
Хормейстерка |
Когут Тетяна Явдошин Оксана |
Асистент художника-постановника |
Гелитович Орест |
Малювання світлом |
Кук Діана Омеляновська Юлія |
Труффальдіно |
Коржук Василь Московець Назарій |
Беатріче Распоні |
Далявська Галина Люта Олександра Солук Мирослава |
Флоріндо Аретузі |
Норчук Олександр Сніцарчук Андрій |
Змеральдіна, служниця у Панталоне |
Боймук Наталія Шумейко Марія |
Панталоне деї Бізоньйозі |
Бенюк Петро Глова Степан Гаврилів Ігор |
Кларіче, його дочка |
Поліщук-Московець Наталія Кучма Мар’яна |
Ломбарді, доктор усіх наук |
Гарда Орест Чеков Юрій |
Сільвіо, його син |
Войтюк Андрій Волинський Юрій Гавриш Роман |
Театр імені Марії Заньковецької звертався до твору італійського драматурга Карло Гольдоні «Слуга двох панів», написаної у 1749 році у жанрі комедії дель-арте, в період десятилітнього перебування у Запоріжжі. Тоді, у 1933-му, роль Труффальдіно виконував корифей театру, один із його засновників Борис Романицький. Цей актор протягом довгого життя зіграв біля 300 ролей у різних жанрах, але сучасники відзначають особливу органіку Романицького саме у комедійних перевтіленнях, що контрастувало з його трагедійною, героїчною зовнішністю та посадою багаторічного керманича заньківчан. Маємо щасливу можливість спостерігати фото з хитрим поглядом Труффальдіно-Романицького у грайливому позуванні. (Режисером тієї вистави були В. Харченко та М. Санников, музичне оформлення О. Радченка.)
Сьогоднішнє покоління заньківчан має свіжі фарби для написання атмосфери Венеції доби Відродження з її духом масових гулянь, блиску костюмів і прикрас, посмішок вродливих жінок та сміливістю відчайдушних юнаків. Відчуття краси миті – це те, за що комедія дель арти є вічно живою, але тільки за умови, що ми пустимо її у свій світ. «Маски ролі обирають, ти можеш стати навіть королем!» Чи злидарем, жінкою або чоловіком, слугою й переможцем одночасно. Неможливо можливим, якщо любов є релігія і рушійна сила вчинків. Зняти маску та не загубити себе серед тисяч інших
блазнів – непросте питання у зовні легковажній, повітрянії комедії.
Труффальдіно родом із Бергамо заплутає і без того непрості життєві перипетії двох головних пар закоханих – Беатріче та Флоріндо, Кларіче та Сільвіо, прислуговуючи одразу двом панам, й, кмітливо, сміючись, вивертається з пасток у які на кожному кроці потрапляє, знайшовши чарівну дівчину й для себе, улагодивши фінансові проблеми свої та чужі. Усе з легкістю, гумором, пританцьовуючи та співаючи, змушуючи повірити, що життя й справді гра, гра благородна, красива, з щасливим фіналом.