Theatre.com.ua
УКР

Труффальдіно з Бергамо

Автор(и) Гольдоні Карло
Колкер Олександр
Воробйов Володимир
Рижов Кім
Дата прем'єри 2017-02-24
Кількість дій 2
Жанр мюзикл
Мова вистави українська
Театр Національний академічний український драматичний театр ім. Марії Заньковецької
Місто Львів
Постановники
Режисер-постановник Ревкевич Богдан
Художниця-постановниця Макар Віолетта
Аранжування Сегін Богдан
Диригент Мочурад Богдан
Хореографиня Балаян Олена
Хормейстерка Когут Тетяна
Явдошин Оксана
Асистент художника-постановника Гелитович Орест
Малювання світлом Кук Діана
Омеляновська Юлія
Ролі та виконавці
Труффальдіно Коржук Василь
Московець Назарій
Беатріче Распоні Далявська Галина
Люта Олександра
Солук Мирослава
Флоріндо Аретузі Норчук Олександр
Сніцарчук Андрій
Змеральдіна, служниця у Панталоне Боймук Наталія
Шумейко Марія
Панталоне деї Бізоньйозі Бенюк Петро
Глова Степан
Гаврилів Ігор
Кларіче, його дочка Поліщук-Московець Наталія
Кучма Мар’яна
Ломбарді, доктор усіх наук Гарда Орест
Чеков Юрій
Сільвіо, його син Войтюк Андрій
Волинський Юрій
Гавриш Роман

Про виставу

Театр імені Марії Заньковецької звертався до твору італійського драматурга Карло Гольдоні «Слуга двох панів», написаної у 1749 році у жанрі комедії дель-арте, в період десятилітнього перебування у Запоріжжі. Тоді, у 1933-му, роль Труффальдіно виконував корифей театру, один із його засновників Борис Романицький. Цей актор протягом довгого життя зіграв біля 300 ролей у різних жанрах, але сучасники відзначають особливу органіку Романицького саме у комедійних перевтіленнях, що контрастувало з його трагедійною, героїчною зовнішністю та посадою багаторічного керманича заньківчан. Маємо щасливу можливість спостерігати фото з хитрим поглядом Труффальдіно-Романицького у грайливому позуванні. (Режисером тієї вистави були В. Харченко та М. Санников, музичне оформлення О. Радченка.)

Сьогоднішнє покоління заньківчан має свіжі фарби для написання атмосфери Венеції доби Відродження з її духом масових гулянь, блиску костюмів і прикрас, посмішок вродливих жінок та сміливістю відчайдушних юнаків. Відчуття краси миті – це те, за що комедія дель арти є вічно живою, але тільки за умови, що ми пустимо її у свій світ. «Маски ролі обирають, ти можеш стати навіть королем!» Чи злидарем, жінкою або чоловіком, слугою й переможцем одночасно. Неможливо можливим, якщо любов є релігія і рушійна сила вчинків. Зняти маску та не загубити себе серед тисяч інших
 блазнів – непросте питання у зовні легковажній, повітрянії комедії.
Труффальдіно родом із Бергамо заплутає і без того непрості життєві перипетії двох головних пар закоханих – Беатріче та Флоріндо, Кларіче та Сільвіо, прислуговуючи одразу двом панам, й, кмітливо, сміючись, вивертається з пасток у які на кожному кроці потрапляє, знайшовши чарівну дівчину й для себе, улагодивши фінансові проблеми свої та чужі. Усе з легкістю, гумором, пританцьовуючи та співаючи, змушуючи повірити, що життя й справді гра, гра благородна, красива, з щасливим фіналом.

Афіші, програми