Автор(и) |
Бєльський Олександр
Леся Українка |
Дата прем'єри | 2018-03-27 |
Кількість дій | 1 |
Жанр | пластична феєрія |
Мова вистави | без слів |
Театр | Криворізький академічний міський театр музично-пластичних мистецтв «Академія руху» |
Місто | Кривий Ріг |
Нагороди | Винагорода в номінації «Надія Січеславни» в номінації «Краще художнє оформлення» (Олександра Вернєєва за створення костюмів до вистави) на XXVII Фестивалі-конкурсі на здобуття вищої театральної нагороди Придніпров’я «Січеславна-2019», м. Дніпро, 2019 р. |
Участь у фестивалях | XXVII Фестиваль-конкурс на вищу театральну нагороду Придніпров’я «Січеславна», м. Дніпро (Україна), 2019 р. |
Автор, сценограф, режисерпостановник, художник по світлу |
Бєльський Олександр |
Музичний образ вистави |
Бєльська Антоніна |
Балетмейстерка |
Бєльська Наталя |
Художниця з костюмів |
Вернєєва Олександра |
Звуку, світло |
Власенко Юрій |
Мавка |
Бєльська Наталя |
Лукаш |
Бєльський Сергій |
Хлопчик, Перелесник |
Живицький Дмитро |
Доля, Килина |
Бондаренко Єлизавета |
Русалка |
Петрова Рената |
Куць |
Михайлюк Павло |
Потерчата |
Мануйленко Яна Шах Аделіада |
Сільська молодь, лісові істоти, злидні |
Петрова Рената Михайлюк Павло Живицький Дмитро Нобєлєва Марина Струкуленко Юлія Войтенкович Катерина Марчук Діана Гаман-Орлова Наталія Бондаренко Єлизавета |
Драма-феєрія за мотивами твору Лесі Українки «Лісова пісня»є важливим етапом в творчому освоєнні національної драматургії і літератури. У творі прослідковується тема призначення людини, виконання своєї місії з приходом у цей світ. Хто ми? Ті, що керуємось почуттям власної значущості, почуттям жалості до себе і страхом смерті? Які життєві потоки управляють людьми? Що істинне, а що тлінне? Чи багатий чуттєвий світ, щоб зробити його самодостатнім,щасливим? Тема долі в цій драмі стала ключем до вирішення проблем призначення. Перевага тілесногонад духовним началом приводить до відмови від своєї музи, втрати кохання і жорсткої розплати. Представлення у першій сцені епізоду образу Долі і Хлопчика, коли йому дарується сопілка, визначається той основний конфлікт, вирішення якого являеться, нескінченний танок Хлопчика, як заводної ляльки, по колу. Лукаш і Хлопчик ідентифікуються як єдине ціле. Хлопчик – це його просторове відображення. Доля звертається до людей, попереджує і карає.