Theatre.com.ua
УКР

Гамлет

Автор(и) Шекспір Вільям
Дата прем'єри 2016-05-13
Кількість дій 2
Жанр трагедія
Мова вистави російська
Театр Академічний музично-драматичний театр ім. Лесі Українки м. Кам’янського
Місто Кам'янське
Нагороди Дипломи Х театрального фестивалю «Класика сьогодні» (2016 р.) в номінаціях: «Краща вистава» «Краща жіноча роль» – засл. арт. України Ірина Чваркова – Гертруда; «Краща чоловіча роль» – Геннадій Василенко – Гамлет; «Краща молода актриса фестивалю» – Вероніка Полєва – Офелія; «Кращий молодий актор фестивалю» Максим Монастирський – Гораціо. «За яскраве особистісне прочитання образу» – засл. арт. України Олег Волощенко – Клавдій. « За глибоке образне розкриття драматургічного конфлікту засобами сценографії» – художник-постановник Ірина Кохан; «За відродження традицій мистецтва сценічного фехтування» – засл. арт. України Олег Роєнко Диплом Фестивалю-конкурсу на вищу театральну нагороду Придніпров’я «Січеславна-2017» в номінації «Краща чоловічв роль 2-го плану – Надія Січеславни» – Євген Конорєв – Лаерт
Участь у фестивалях Х Театральний фестиваль «Класика сьогодні», м. Кам’янське, Україна, 2016 р.; Фестиваль-конкурс на вищу театральну нагороду Придніпров’я «Січеславна», м. Дніпро, Україна, 2017 р.
Постановники
Режисер-постановник Чулков Сергій
Художниця-постановниця Кохан Ірина
Балетмейстерка Клішина Наталія
Пластика і фехтування Роєнко Олег
Музичне оформлення Волощенко Олег
Переклад Пастернак Борис
Ролі та виконавці
Клавдій, король данський Волощенко Олег
Гертруда, королева данська, мати Гамлета Чваркова Ірина
Юрченко Марина
Гамлет, син колишнього і племінник теперішнього короля Василенко Геннадій
Привид батька Гамлета Вертій Анатолій
Полоній, головний королівський радник Алексеєнко Дмитро
Лаерт, син Полонія Конорєв Євген
Офелія, дочка Полонія Полєва Вероніка
Самойленко Тетяна
Гораціо, друг Гамлета Монастирський Максим

Про виставу

415 років пройшло з тих пір, як була написана і вперше поставлена в шекспірівському «Глобусі» ця п'єса. Вона переведена на всі мови світу, зіграна незліченну кількість разів, роз’яснена, витлумачена, інтерпретована армією шекспірознавців, театрознавців і театральних критиків. Цю трагедію називають головною п'єсою людства, а образ Гамлета зарахований до вічних, поруч з Прометеєм, Одисеєм, Каїном, Фаустом, Мефістофелем, Дон Жуаном, Тартюфом, Дон Кіхотом ...

«Гамлет» – це дзеркало, яке стоїть на великій дорозі, і по цій дорозі повз цього дзеркала йдуть народи, йдуть століття, покоління, держави. І всі бачать в цьому дзеркалі себе. Сам принц Гамлет в розмові з акторами каже, що мета театру була і є - тримати дзеркало перед природою, являючи кожному століттю й суспільній верстві їх точну копію і відбиток», – пише знаменитий шекспірознавець Олексій Бартошевич.

Відео